Tuesday 7 June 2011

keputusan yang memedihkan

                                                 dulu kami memang mcm belangkas tak penah nak
                                                   berenggang tapi semenjak dia baru sahaje memandang
                                                 kepade aku tibe2 ade seorang perempuan ni dia datang
                                                 pade aku dengan pantasnye perempuan itu mengambil tangan
                                                  aku aku dan dia memegang tangan aku dengan kuat.
                                                 dia melihat sambil menangis,padahal aku dengan perempuan
                                                 itu kenal pun tidak.dia telah bersalah sanggka dan membuat
                                                                 keputusan untk stop relationship

No comments:

Post a Comment